Городоцька сільська рада
Рівненського району Рівненської області

Оголошення конкурсу

 оприлюднено 25.05.2021

Оголошення про конкурс

Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділуюридичного забезпечення, управління персоналом Городоцької сільської ради.

Вимоги до претендентів:

1.Громадянство України.

2.Вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація «Юрист». Вільне володіння державною мовою.

3.Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

4.Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

         заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

         заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

         дві фотокартки розміром 4 х 6;

         копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

       декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

 копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

5. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення, управління персоналом сільської ради.

6. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

7. Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район.

 

 

оприлюднено 15.03.2021

Оголошення про конкурс

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Городоцької сільської ради  Рівненського району Рівненської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади керівника комунального закладу культури: 

директора комунального закладу «Городоцька школа мистецтв» с.Городок.  

Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.  

Обмеження щодо кандидатів: керівником комунального закладу культури не може бути призначена особа, яка: 

за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; 

має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; 

є близькою особою або членом сім’ї керівників органу управління.  

Перелік документів, для кандидатів: 

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних"; 

автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості; 

копія паспорта громадянина України; 

особовий листок з обліку кадрів, заповнений в установленому порядку; 

копія трудової книжки; 

дві фотокартки розміром 4*6; 

копія ідентифікаційного коду; 

копії документів про вищу освіту; 

два рекомендаційні листи довільної форми; 

мотиваційний лист довільної форми.

 

Особа може надати інші документи  які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості. 

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації. 

Кандидат під час проходження конкурсу конкурсній комісії презентує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років. 

Про дату та час проведення засідань конкурсної комісії претенденти додатково повідомляються за вказаними ними контактними номерами телефону та/або адресу електронної пошти. 

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення  за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район, Рівненська область телефон для довідок: 0973122357.

 

оприлюднено 23.02.2021

Оголошення про конкурс

 Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділуорганізаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації Городоцької сільської ради. 

Вимоги до претендентів: 

1. Громадянство України.

         2.Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного спрямування, вільне володіння державною мовою.

         3.Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

         4.Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
         заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
 заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  дві фотокартки розміром 4 х 6;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

5. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення, управління персоналом.

6. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

7. Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район, Рівненська область. Телефон для довідок: (0362)618-687, (0362)201-473.

 

оприлюднено 23.02.2021

Оголошення про конкурс 

Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу з питань надання адміністративних послуг  Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області.

 Вимоги до претендентів:

 1. Громадянство України.

2. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року. Наявність сертифіката про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку) у разі відсутності стажу роботи на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року. Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

3. Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

4.Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

копію документа, який посвідчує особу;

 копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

5. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

6. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

7. Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район, Рівненська область. Телефони для довідок: (0362)618-687, (0362)201-473.